top of page

Beleid van Lashes & Smiles

ANNULERING OF VERPLAATSEN.

 

Als je je afspraak wilt verplaatsen, vragen we je vriendelijk om de volgende stappen te volgen:

Annuleer je bestaande afspraak: Als je je afspraak wilt verplaatsen, kun je deze zelf annuleren. Dit kun je eenvoudig doen op onze website of via de link in de bevestigingsmail die je hebt ontvangen. Selecteer de optie om de afspraak te annuleren, zodat we op de hoogte zijn van de wijziging.

Maak een nieuwe afspraak: Nadat je je oorspronkelijke afspraak hebt geannuleerd, kun je direct een nieuwe afspraak online maken via onze website. Kies een geschikte datum en tijd die voor jou werkt en bevestig de nieuwe afspraak. De gedane aanbetaling van de geannuleerde afspraak wordt tijdens de behandeling verrekend tijdens de nieuwe afspraak.

Afspraken kunnen tot 24 uur van tevoren worden geannuleerd. De gedane aanbetaling wordt door Lashes & Smiles binnen 10 dagen teruggestort via de oorspronkelijke betaalmethode.

Annuleringen korter dan 24 uren van de afspraak geeft geen recht op restitutie van het aanbetaling.

ONLINE INPLANNEN.

We willen graag zorgen voor een efficiënt gebruik van onze online agenda, zodat we iedereen de best mogelijke service kunnen bieden. Boekingen met onjuiste weergave van het aantal weken, worden geannuleerd.

Is bv. je vorige afspraak 4 weken geleden maar je boekt de 3 weken Refill, dan wordt je afspraak geannuleerd.

Lashes & Smiles stort de gedane aanbetaling binnen 10 dagen terug via de oorspronkelijke betaalmethode.

REFILL VAN ANDERE SALONS   

Ik voer geen refills uit op sets van andere salons. Neem eerst contact met me op als je toch een refill wilt inplannen. Zonder telefonisch overleg wordt de afspraak geannuleerd.

BETALING

Alle behandelingen dienen in de salon te worden betaald via pin. Contant geld wordt niet geaccepteerd. 

 

CORONA/ZIEKTE OF FAMILIALE NOODSITUATIE

Als jezelf, of een andere persoon in jouw huishouden, een besmettelijke ziekte heeft, neem dan zo snel mogelijk contact met mij op om je afspraak voor een latere datum te herschikken. Kom niet naar je afspraak als je ziek bent. Als ik vermoed dat je tijdens je behandeling ziek bent, word je afspraak geannuleerd. 

 

NO SHOW

Bij een no-show wordt dit geregistreerd en kun je in de toekomst geen nieuwe afspraken meer inplannen via de online agenda. Neem contact op als je na een no-show toch een afspraak wilt maken. 

 

TIJD

Graag maximaal 5 minuten voor je afspraak aanwezig zijn. Draag geen oogmake-up (ook geen oogpotlood op de onder wimpers) voor een wimperbehandeling. Bij te laat komen, laat het ons weten. Na 20 minuten te laat is het niet mogelijk om je verder te helpen en verlies je je aanbetaling. 

Als je later komt, binnen 20 minuten te laat, wordt de resterende tijd niet verlengt. Als de behandeling door te laat komen wordt ingekort, worden vooralsnog de volledige kosten van de behandeling in rekening gebracht. 

REFUND BELEID

Er wordt geen restitutie verleend voor diensten of producten, ongeacht de reden.

GASTEN EN KINDEREN

Het is niet toegestaan om gasten of kinderen mee te nemen naar je afspraak.

bottom of page