Beleid van Lashes & Smiles

ANNULERING OF VERZETTEN.

Indien je je afspraak wilt annuleren of verzetten dan kun je dit nog minimaal 24 uur op voorhand uitvoeren via de online Salonized planning van Lashes & Smiles.

Jouw aanbetaling blijft 3 maanden geldig. Bij annuleren of verzetten binnen 24 uur voor je afspraak ben je je aanbetaling kwijt.

 

BETALING

Alle behandelingen dienen in de salon te worden voldaan via pin. Lashes & Smiles accepteert geen contant geld.

 

CORONA/ZIEKTE OF FAMILIALE NOODSITUATIE

Als jezelf, of een andere persoon in jouw huishouden, een besmettelijke ziekte heeft, neem dan zo snel mogelijk contact met mij op om je afspraak voor een latere datum te herschikken. Voor jouw veiligheid, die van mij en andere klanten, niet ziek naar je afspraak komen. Als ik vermoed dat je op dat moment ziek bent, word je afspraak geannuleerd. 

 

NO SHOW

Na het maken van je afspraak, ontvang je een bevestigingsmail en 24 uur voor aanvang een herinneringsmail en 1 uur voor aanvang een sms Als je niet verschijnt op je afspraak zonder opgaaf van reden of contact, wordt dit geregistreerd als een No Show.

Lashes & Smiles hanteert een Zero Tolerant beleid betreffende een No Show. Dit houdt in dat je in de toekomst, automatisch geen andere afspraken meer kunt inplannen in de online agenda.

Mocht je na je No Show toch een afspraak willen maken, neem dan gerust contact met mij op.

 

TIJD

Indien je te laat komt, laat het me weten op het nummer 0262130944. Vanaf 30 minuten te laat is het niet meer haalbaar om je verder te helpen, waardoor je je aanbetaling kwijt bent en een nieuwe afspraak dient in te plannen. Graag max. 5 minuten voor je geplande afspraak aanwezig zijn. Zonder oog make-up voor een wimperbehandeling. Extra tijd die moet worden besteedt aan het verwijderen van oog make-up betekent minder tijd voor het aanbrengen van de wimperextensions. Bovendien vervalt het recht op een eventuele *express touch-up. Als je later komt, wordt de resterende tijd niet automatisch verlengt. Als de behandeling door te laat komen wordt ingekort, worden vooralsnog de volledige kosten van de behandeling in rekening gebracht. 


REFILL VAN ANDERE SALONS   

Ik voer geen refills uit op sets van andere salons. Mocht je vanuit een andere salon toch een refill inplannen in de agenda, wordt deze automatisch geannuleerd.

REFUND BELEID

Je betaalt voor de tijd van mij, je stylist, de producten en andere kosten die worden gemaakt om je behandeling goed uit te kunnen voeren. Er wordt om welke reden dan ook nooit geen restitutie verleend voor diensten of producten. Ben je ontevreden over je behandeling, neem dan binnen 72 uur (3 dagen) na je afspraak contact met mij op om je klacht of zorgen te bespreken. Geef me de kans om een oplossing te vinden zodat ik je klacht kan verhelpen. Dit kan worden gedaan tijdens een 30 minuten * express toch up als het de fout is van mij en de toepassing of het product, geheel kosteloos.

* Je hebt niet automatisch recht op een express touch up.

* Bij het constateren of vermoeden van het niet naleven van de juiste nazorg, vervalt het recht op de express touch up.

* Als je niet instaat bent om binnen 7 dagen na de behandeling te komen voor de express touch up, vervalt deze.